?Құранда «Ей, иман келтіргендер! Сендерден бұрынғыларға парыз етілгендей сендерге де ораза парыз етілді. Бәлкім сол арқылы тақуалыққа қол жеткізерсіңдер» (2:183) делінеді. Аят христиандық, иудаизм секілді Исламға дейінгі сәмәуи діндерде де ораза секілді құлшылықтың болғанын айтып отыр. Бұдан бөлек біз дін атаулының бәрінде де ашығу арқылы адамның нәпсісін тізгіндейтін ораза құлшылығы болғанын білеміз.
Жалпы кез келген құлшылық адамды Жаратушымен байланысын қалпына келтіруге жұмыс жасауы керек. Оның түпкі мақсаты, функциясы сол. Намаз адамды 5-10 минутқа мына тіршіліктен қол үзіп, Құдай тағаламен байланысқа түсіреді. Осылайша 5 уақыт намаз дүние
Құранда бір аят бар. Өмірде қай қырынан болсын алға жылжимын, жетістікке жетем деген адам үшін бұл аят өмір сүрудің керемет формуласы.
Оразаны алғаш ұстай бастаған күндері ағза қиналып, тыпыршиды. Уақыт өте келе соған көндіге бастайды. Тағы біршама уақыттан кейін одан рухани ләззат ала бастайды. Әдетте біз Рамазанның орта тұсында немесе соңына қарай оның рухани аурасын шынайы сезіне бастаймыз. Бірақ
Шыншылдық — пайғамбарлардың басты бес сипатының бірі, тіпті соның алғашқысы. Алла Тағала Мұса және Ыбырайым пайғамбарлар турасында айтқанда «Расында ол өте турашыл жан әрі хақ пайғамбар еді» (19:41/56), ал Смайыл пайғамбар
Шыншылдық — пайғамбарлардың басты бес сипатының бірі, тіпті соның алғашқысы. Алла Тағала Мұса және Ыбырайым пайғамбарлар турасында айтқанда «Расында ол өте турашыл жан әрі хақ пайғамбар еді» (19:41/56), ал Смайыл пайғамбар турасында «Шын мәнінде ол уәдеге берік жан әрі хақ пайғамбар еді» (19:54) деп сипаттайды.
?Әйгілі Лұқпан хакімнің ұлына айтқан көп насихатының бірі мынау: «Әй, балақай! Құдайға серік қоспа! Негізінде бұл – зұлымдықтың/қиянаттың ең үлкені» (31:13).
?Құрандағы әр сүренің нақты бір көтерген мәселесі бар. Мәселен, «Піл» сүресінде қасиетті нәрсеге шабуыл жасау абырой әпермейтін іс екендігі айтылады. Оқиға былай басталған:
?Мұсылмандық дүниетаным бойынша жансыз заттардың да жады бар. Пайғамбарымыздың «Ухуд тауы бізді жақсы көреді, біз де оны жақсы көреміз» дегені бар. Яғни, біздің игі істерімізге Ухуд тауы куә дегені. Біз неліктен мешітте намазды әртүрлі жерде оқимыз? Оқыған намазымызға сол жер куә болсын дейміз. Алла елшісі тауға шыққанда екі рәкат намаз оқитын.